ΜΕΝΟΥ ΔΙΚΟ ΜΟΥ

Σελίδες

Λίγα λόγια για μένα


Το ταξίδι της ζωή μου ξεκινάει από την Βόνιτσα Αιτωλ/νίας  όπου γεννήθηκα και μεγάλωσα μέσα στην  φύση όπου ο πατέρας μου διατηρούσε μια μικρή φάρμα.

Ο επόμενος σταθμός είναι το Καρπενήσι όπου ορκίζομαι ως Πτυχιούχος Δασοπονίας & Διαχείρισης Φυσικού Περιβάλλοντος.

Ως ανήσυχο πνεύμα και ως ανεξάρτητη που ήμουν,  ερχόμενη στην Αθήνα αρχίζω να απασχολούμαι σε διάφορες δουλειές ενώ παράλληλα σπουδάζω σε σχολή Δημοσιογραφίας και Δημοσίων Σχέσεων.

Σε όλες τις δουλειές που εργάστηκα πρωταρχικό ρόλο έπαιζε η επικοινωνία μου με τον κόσμο.

Για πολλά χρόνια εργάστηκα σε εταιρεία παραγωγής ως δημοσιογράφος και ως υπεύθυνη σε υπηρεσίες εναλλακτικών θεραπειών καθώς και στην οργάνωση σεμιναρίων με θέματα ψυχολογίας.

Έχω παρακολουθήσει σεμινάρια Προσωπικής Ανάπτυξης και Ψυχολογίας γιατί θεωρώ ότι είναι τα θεμέλια στην μετέπειτα εξέλιξη μας ενώ γενικότερα προσπαθώ να εκπαιδεύομαι και να ζω με εναλλακτικούς τρόπους που έχουν να κάνουν με την υγεία και την ευεξία μας.

Έχω υπάρξει μέλος σε συλλόγους παραδοσιακών χορών, δρομέων, φιλαρμονικής (Σαξόφωνο) και φωτογραφίας.
Μου αρέσει το θέατρο και ο κινηματογράφος.

Μου αρέσει συνεχώς να εξελίσσομαι και προσπαθώ να παρακολουθώ τα δρώμενα της εποχής μας.

Είμαι αρκετά καλή στις συμβουλές  (δεν είναι τυχαίο που οι φίλοι μου ζητάνε την γνώμη μου), έχω πολύ καλές οργανωτικές ικανότητες, είμαι επικοινωνιακή (όταν θέλω που λένε και οι φίλοι μου),  με χιούμορ και αγάπη για όλο τον κόσμο.

Αγαπώ πολύ να έρχομαι σε επαφή και να γνωρίζω κόσμο γιατί μέσα από τις συμπεριφορές και τις εμπειρίες τους μαθαίνω καλύτερα εμένα και γίνομαι καλύτερος άνθρωπος .

Προσπαθώ να δέχομαι τους ανθρώπους με τα ελαττώματα τους  και πίστεψε με κάνω μεγάλη προσπάθεια όταν έρχομαι αντιμέτωπη με μίζερους και αρνητικούς ανθρώπους.

Στην ζωή μου επιθυμώ να περιβάλλομαι από ανθρώπους  που αγαπώ και με αγαπάνε.

Σήμερα αποφάσισα να προσφέρω αυτά που για πολλά χρόνια πρόσφερα σε άλλους σε μένα, (γνώσεις, ψυχή, μεράκι, αγάπη).

Αλλάξτε τον τρόπο που σκέφτεστε και εντελώς μαγικά θα αλλάξει ολόκληρη η ζωή σας!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου