ΜΕΝΟΥ ΔΙΚΟ ΜΟΥ

Σελίδες

ΒΡΑΒΕΥΣΗ SMM 2018


Είμαι πολύ χαρούμενη 🙋‍♀️🙋‍♀️🙋‍♀️ και θέλω να μοιραστώ μαζί σας ένα βίντεο από την βράβευση μου,που διεξάγει στο συνέδριο που πραγματοποιήθηκε στην Αγία Πετρούπολη 17-23 Σεπτεμβρίου της εταιρείας μου #DEH. Η χαρά είναι η ίδια παρόλο που δεν βρισκόμουν εκεί για να παραλάβω η ίδια το βραβείο μου, από τους ιδρυτές Татьяна Коноплева Roman A. Novikov και τους Διευθυντές της Ελλάδας Βασίλης Παλαιολόγου (Vasilis Palaiologou) και Agnieszka Zaleska (το παρέλαβε για μένα ο σύντροφος μου Elias Gratsias 👩‍❤️‍👨👩‍❤️‍👨👩‍❤️‍👨) Το βραβείο αυτό, που αυτή την στιγμή το κρατάω στα χέρια μου #DeVitaRitmMini 🤲🤲🤲 με μεγάλη χαρά και ευγνωμοσύνη, είναι για μένα το αποτέλεσμα ενός στόχου που είχα θέσει μετά την περσινή μου βράβευση του ίδιου τίτλου αλλά στην δεύτερη θέση.
Είναι μεγάλη ικανοποίηση να επιβραβεύεται το δημιούργημα μου το ΒΙΟσυντονίΖΩ - VIOsintoniZW by Effie Malamou. Ευχαριστώ την εταιρεία μου DEH αλλά και όλους εσάς που είστε μέλη στην σελίδα και ομάδα του FB, στο Instagram, Twitter, You Tube, Google+, Pinterest, Tumbilr, OK ,στο Blog και στο site μου.💗💗💗😘😘😘 Είμαι παντού...όπως λέω...και θα συνεχίσω να είμαι!!!💪💪💪.Εγώ καταγράφω τους επόμενους μου στόχους και είμαι έτοιμη να τους κατακτήσω; Εσείς; Πάμε δυνατά ο καθένας να κατακτήσει το δικό του όνειρο!!!












Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου