ΜΕΝΟΥ ΔΙΚΟ ΜΟΥ

Σελίδες

Η δική μου βιωματική ιστορία για το πως ήρθε το ουράνιο τόξο στην ζωή μου 🌈


Από τον Μάρτιο του 2017 είμαι ανεξάρτητη συνεργάτιδα της εταιρεία
Deta Elis Holding και σίγουρα θα έχεις δει τις αναρτήσεις μου στο ΒΙΟσυντονίΖΩ-VIOsintoniZW αλλά και στο προσωπικό μου προφίλ σχετικά με τα προϊόντα τις εταιρείας για την υγεία σου.

Σήμερα όμως ήρθε η στιγμή να μιλήσω για την δική μου προσωπική βιωματική ιστορία και πως κατάφερα να φέρω ξανά την ισορροπία στην ζωή μου.

Θα έπαιρνα μεγάλη χαρά αν μέσω του μηνύματος μου βοηθούσα κάποιον στο να βρει το ερέθισμα για την ζωή που του αξίζει.

Τον τελευταίο χρόνο ήρθαν πολλές αλλαγές στην ζωή μου και η μια έφερε την άλλη κάτι σαν τον νόμο του Μέρφυ.

Το καθοριστικό γεγονός που σηματοδότησε όλες αυτές τις αλλαγές ήταν ο ξαφνικός θάνατος της μητέρας μου.

Παρόλο που έχω βιώσει ήδη ένα θάνατο αυτόν του πατέρα μου, νόμιζα ότι θα μπορούσα να διαχειριστώ  καλύτερα τα συναισθήματα μου.

Όμως ο θάνατος της μητέρας μου λειτούργησε διαφορετικά στην ψυχοσύνθεση μου. Δεν βίωσα τα λεγόμενα 5 στάδια του θανάτου ή αν θέλετε οι εξωτερικοί παράγοντες με εμπόδισαν να βιώσω συναισθήματα πόνου, θλίψης και να βιώσω αυτή την απώλεια. ΕΠΡΕΠΕ να φαίνομαι και να είμαι δυνατή γιατί η ζωή συνεχίζεται… Έτσι απλά!!!

Έκρυψα μέσα μου τα συναισθήματα μου και συνέχισα να ζω με την εικόνα που ήθελαν οι άλλοι να βλέπουν για μένα, αδιαφορώντας για τον πόλεμο που γινόντανε μέσα μου. Όμως αισθανόμουν ότι κάτι δεν πήγαινε καλά με μένα, με την Έφη, με το μέσα μου. Δεν ήμουν ήρεμη. Βίωνα μια εσωτερική ένταση και σύγκρουση συναισθημάτων. Ένιωθα άγχος, ένταση, ανησυχία, φόβο και πολλά άλλα.

Προσπαθούσα να επιβάλω στον εαυτό μου να νιώσει μόνο όμορφα συναισθήματα και του απαγόρευα να νιώσει τα άσχημα και έπρεπε να δείχνω προς τους άλλους μια θετική πλευρά αλλιώς δεν θα ήμουν αρεστή.

Έκανα διατροφή και μερικές φορές έτρωγα και πολύ λιγότερο από την μερίδα που έπρεπε όμως τα αποτελέσματα ήταν διαφορετικά από αυτά που περίμενα. Αντί να χάνω κιλά έπαιρνα. Δυστυχώς έτρωγα τα συναισθήματα μου. Απογοήτευση… Ξεκινούσα να κάνω άσκηση και η αναβλητικότητα νικούσε την θέληση μου.

Τότε λοιπόν το λαμπάκι άναψε κόκκινο σήμα ALERT!!! Ο οργανισμός μου και το σώμα μου είχε διαφορετική άποψη και άρχισε να εκφράζει τα άσχημα συναισθήματα με πονοκεφάλους, πόνο στην πλάτη, αύξηση βάρους, σύγχυση στις σκέψεις μου και μερικές φορές χάσιμο και της φωνής μου λόγω της Θυρεοειδίτιδα Χασιμότο (Hashimoto) που έχω διαγνωστεί.

Όμως κατά βάθος είμαι ένα αισιόδοξο πλάσμα.

Πιστεύω αυτό που λένε ότι πάντα έρχονται στην ζωή σου τα κατάλληλα πράγματα την κατάλληλη στιγμή.

Και σε μένα ήρθε η νέα συσκευή DeVita Energy 8


Τότε είπα…ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ μετά από την βροχή βγαίνει το ουράνιο τόξο!!!

Και για μένα το ουράνιο τόξο στην ζωή μου είναι η DeVita Energy 8 με 8 συχνότητες που ρυθμίζουν την ψυχοσυναισθηματική κατάσταση.

Ξεκίνησα να χρησιμοποιώ τα 3 προγράμματα:

Ενέργεια

Υγεία

Αρμονία

Μετά την χρήση της συσκευής 3-4 εβδομάδων ξεκίνησα να αποκτώ περισσότερη ενέργεια και άρχισα να βάζω μικρούς στόχους για υλοποίηση.

Ξυπνούσα και ένιωθα μια αναζωογόνηση.

Άρχισα να έχω μια διαύγεια στην σκέψη μου και να ξεκαθαρίσω τον φόβο από την αλήθεια, τις αρνητικές πεποιθήσεις του υποσυνείδητου μου, που με κρατούσαν παγιωμένη.

Συνεχίσω να χρησιμοποιώ όλα τα προγράμματα της συσκευής και βλέπω σε μένα να απελευθερώνετε η δημιουργικότητά μου. Να έρχομαι αντιμέτωπη με τους ψυχολογικούς μου φόβους και να νικάω τα εμπόδια. Να αρχίζω να ξανά χαμογελάω χωρίς να περιμένω κάποιο ιδιαίτερο λόγο, το κάνω απλά, γιατί ΜΠΟΡΩ και ΑΞΙΖΩ!!! Και να σου πω κάτι και εσύ ΜΠΟΡΕΙΣ και ΑΞΙΖΕΙΣ!!!

Εμένα η συσκευή με βοήθησε στο να ισορροπήσω τον ψυχοσυνθηματικό μου κόσμο μετά από μια απώλεια.

Εσύ όμως μπορεί να βιώνεις μια άλλη δύσκολη κατάσταση όπως για παράδειγμα με ένα μέλος της οικογένεια σου, με ένα φίλο σου, με προβλήματα στην δουλειά, με όσα συμβαίνουν στην καθημερινότητα σου. Μπορεί να έχεις μείνει άνεργος και να νιώθεις ανασφάλεια για το μέλλον σου, μπορεί να μην έχεις λεφτά, μπορεί να φοβάσαι για την υγεία σου και τον κορονοϊό, μπορεί να είσαι στα πρόθυρα κατάθλιψης με τον εγκλεισμό, μπορεί να έχεις κλείσει την επιχείρηση σου και τα έξοδα σου να τρέχουν και να σε έχει κυριέψει ο πανικός.

Μπορώ να σε καταλάβω γιατί όλα τα παραπάνω τα έχω βιώσει και εγώ και ξέρω πως είναι να μην έχεις καλές σχέσεις με κοντινούς σου ανθρώπους, γνωρίζω πολύ καλά πως είναι να χάνεις την δουλειά σου, να μην έχεις λεφτά και ακόμα περισσότερο όταν δεν έχεις δουλειά για να περιμένεις χρήματα. Και αν αυτό σε βοηθάει, ναι και εγώ δεν αντέχω τον εγκλεισμό.

Όμως το να χάσεις και την υγεία σου δεν νομίζεις ότι θα σου κοστίσει πολλά περισσότερα;

Προβλήματα και μη συμβατοί άνθρωποι θα υπάρχουν πάντα στην ζωή μας, το θέμα είναι αν η δική μας ψυχοσυναισθηματική κατάσταση βρίσκεται σε ισορροπία για να μπορέσουμε να τα αντιμετωπίσουμε.

Δεν υπάρχει πρόβλημα χωρίς λύση.

Ο καθένας μας είναι ξεχωριστός και μοναδικός με τις δικές του ποιότητες.

Μην αφήνεις να νικήσει η ανισορροπία και το άγχος. Μην τρως τα συναισθήματα σου! Μην αφήνεις τον εαυτό σου μέσα στην μιζέρια, έχεις φως μέσα σου και μπορείς να δεις το ποτήρι μισογεμάτο. Μην πνίγεσαι άλλο μέσα στις ψυχοτοξίνες που σου προκαλούν τα αρνητικά συναισθήματα που βιώνεις.

Μπορείς να τα αποβάλλεις και να φέρεις την ισορροπία στην ζωή με την συσκευή DeVita Energy 8.

Βρες τις δικές σου ευλογίες πάνω σου.

ΜΠΟΡΕΙΣ, ΑΞΙΖΕΙΣ να συντονιστείς με τον εαυτό σου!!!

Είμαι ευγνώμων για την Τατιάνα Κονοπλιόβα υπεύθυνη  του τεχνολογικού προγραμματισμού και δημιουργό της συσκευής, TатьянаКоноплёва. О здоровье и долголетии.

Αγάπη και φως

Φιλικα

Έφη Μαλάμου

ΒΙΟσυντονίΖΩ-VIOsintiniZW

 

Μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μου για οποιαδήποτε λεπτομέρεια ή τυχόν ερωτήσεις.

Στο παρακάτω link θα βρεις περισσότερες λεπτομέρειες που αφορούν την συσκευή.

DeVita Energy 8 NEW 



 


 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου